Κυριακή 8 Μαΐου 2011

Λάβαμε και δημοσιεύουμε

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗ ΜΑΝΑ

Στη μάνα κάθε μας παιδιού, ύμνο θέλω να χτίσω
με μουσική γαλήνια τους στίχους να στολίσω
για ν' ακουστεί στα πέρατα κι όλη την οικουμένη
η χάρη της η τρυφερή που όλα τα υπομένει.

Όμως οι χάρες της πολλές, θεμέλιο η αγάπη
και πώς ν' αρχίσω τα καλά πώς να τα τελειώσω;
Τραγούδι δεν με σπούδασε τις νότες δεν τις ξέρω,
ξέρω μονάχα να φρονώ τι μου 'χει μπολιασμένο.

Θέλω να πω σ' ευχαριστώ θέλω να σ' αγκαλιάσω
με μούσκλια και με λούλουδα να σε ευωδιάσω
μάνα μορφή μου ταπεινή που ζεις μόνο για μένα,
του πόνου μου παρηγοριά, μάνα τρανή μου έγνοια.

Ω! Δύναμή μου ιερή, αξία μου μεγάλη
ιέρεια υπομονής με την περίσσεια αγκάλη
Σου εύχομαι, χρόνια πολλά να ζεις βελανιδιά μου,
ίσκιος μου να 'σαι στη ζωή σύμβολο στην καρδιά μου!

Δέσποινα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...