Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Το ξεκίνημα...

(από minimastompoukali)

Είχα γράψει στις 30 Νοεμβρίου "κινηματογραφική λέσχη - κοντεύουμε", τώρα γράφω επιτέλους, ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ.
Τα πάντα είναι έτοιμα. ο χώρος είναι έτοιμος, ο ψηφιακός projector μπήκε επιτέλους στην βάση του, ρυθμίστηκε, και συνεργάζεται άψογα με το laptop(ιο), οι τελευταίες καρέκλες μπαίνουν σήμερα, οι κουρτίνες θα κρεμαστούν αύριο, ο φωτισμός είναι υπέροχος (χρησιμοποιήθηκε ο ήδη υπάρχων στον χώρο και ταίριαξε ΑΠΟΛΥΤΑ με την ιδέα της κινηματογραφικής αίθουσας).

Όσοι είδαν τον καινούργιο χώρο, ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ ΑΚΟΜΑ,γιατί...έμειναν με το στόμα ανοιχτό
Έχω στα χέρια μου την κόπια, την παρέλαβα το πρωί και το απόγευμα θα την παραδώσω για δοκιμή στα παιδιά της ομάδας της λέσχης.
Ο ήχος δοκιμάστηκε χθες, -ίσως είναι και το μόνο πράγμα που δεν είναι ακόμα τέλειο- αλλά θα διορθωθεί σύντομα.
Το απόγευμα ή αύριο το πρωί θα κολλήσουμε και τα διαφημιστικά

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
ξεκινάμε

(μετά από δυόμιση χρόνια που ξεκίνησα - εγώ τουλάχιστον- άλλοι φυσικά, το σκεφτόντουσαν πολύ πριν από εμένα- να το βάζω στο μυαλό μου)
είμαι πολύ χαρούμενος
είναι άραγε ο θεός κινηματογραφόφιλος;
θα δούμε
για πληροφορίες, τώρα ξέρετε, στην σελίδα της λέσχης

την φωτό στην κορυφή δεν την έχω δημοσιεύσει ξανά,
είναι από την πρώτη ημέρα που ξεκινήσαμε τις εργασίες στον χώρο με την καταστροφή του πάγκου - μπάρας και μπαίνει για ιστορικούς και σημειολογικούς λόγους
Γιατί πιστεύω, ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΟΤΕ, από που ξεκινήσαμε.

Σχόλιο από Σταλίκι
Μας άρεσε η "τρέλα" σας, σημασία έχει το ταξίδι! Και πάλι ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...